Digitale dienstverlening

Door de snelle technologische ontwikkelingen willen u en uw klant zaken volledig digitaal kunnen afhandelen. Logisch, want dat levert de efficiëntie op die u van ons verwacht. Dus spelen we daarop in met onze parkeerdienstverlening. Dit ziet u onder andere terug in onze digitale dienstverlening. Al uw parkeergerelateerde zaken kunt u online afhandelen: een bezwaarschrift indienen, parkeerproducten aanvragen en betalen, boetes afrekenen, een parkeerplek reserveren en contact opnemen.

“Met InPublic regelt u uw zaken eenvoudig digitaal.”

Digitale systemen

Digitalisering heeft ook betrekking op de systemen die InPublic voor u inzet. Denk daarbij aan systemen die automatische koppelingen tussen bijvoorbeeld handhaving- en invorderingssoftware mogelijk maken. Maar u vindt de digitalisering vooral terug in uw parking zelf: met navigatie naar lege parkeerplekken of, als het gaat om straatparkeren, met scanvoertuigen ter ondersteuning van de parkeerhandhaving.

Meer weten wat onze digitale dienstverlening voor u kan betekenen?

 Neem contact op