Lenie de Bruin – onmisbare en geduldige regelaar

‘Het geeft voldoening om wat te kunnen betekenen voor mensen.’

Met pensioen gaan, daar wilde Lenie de Bruin nog niet aan denken. Op het hoofdkantoor van InPublic kan ze elke dag mensen verder helpen en dat doet ze graag. Zo maakt Lenie het verschil voor onze klanten. En door haar te ondersteunen, bouwt InPublic van binnenuit aan een sterk team met gemotiveerde mensen.

Wat doe je in je dagelijks werk?

“Een heleboel! Ik zit de hele dag aan de telefoon om dingen te regelen. Als er een storing is of de betaalautomaat is stuk, dan bel ik de juiste persoon om het op te lossen. Ik bestel schoonmaakmiddelen voor op verschillende locaties en regel het InPublic-tenue voor alle medewerkers. Soms moet ik aangifte doen, omdat er een slagboom is vernield bijvoorbeeld. Vroeger ging ik dan op de fiets naar het politiebureau, gelukkig kan het nu allemaal via de mail. Mijn belangrijkste taak is vragen van klanten beantwoorden. Bijvoorbeeld over abonnementenaanvragen en vergunningen.”

Hoe ondersteunt InPublic je bij jouw werk?

“Er is een fijne werksfeer. Mijn collega’s zijn heel gezellig – we lachen wat af! InPublic zorgt dat ik alles heb om mijn werk goed te doen. Er zijn ook trainingen en cursussen die ik kan volgen. En binnenkort is er een teamuitje wat natuurlijk helpt om het team nog dichter bij elkaar te brengen.”

Ga jij elke dag met plezier naar je werk?

“Met mijn 67 jaar zou ik met pensioen kunnen, maar ik vind werken veel te leuk. Verder weet je nooit hoe een dag gaat lopen. Dat houdt het spannend en je blijft alert. Ook vind ik het fijn om mensen te helpen. Vaak zijn dat oudere mensen die digitaal de weg niet kennen. Het geeft voldoening om wat te kunnen betekenen voor deze mensen.”